GangstaLean Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Skrivet 23 Juni 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik.
Tuuber Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Skrivet 23 Juni 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Kan ingen göra sånhär clan fast för pc:( hehe
Zaff Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Skrivet 24 Juni 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Kan ingen göra sånhär clan fast för pc:( hehe Du kan.
Gäst Crabsex Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Skrivet 26 Juni 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Kan pröva om du ändrar förkortning, eller helst hela namnet till typ Prime.
GangstaLean Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Kan pröva om du ändrar förkortning, eller helst hela namnet till typ Prime. Octipus?Då blir förkortningen Octi/Oct!
Rekommendera inlägg