GangstaLean Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Kan ingen göra sånhär clan fast för pc:( hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Kan ingen göra sånhär clan fast för pc:( hehe Du kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Luktar lite OpTic Fanbooism här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Kan pröva om du ändrar förkortning, eller helst hela namnet till typ Prime. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Hej! Nu är Optimus (Opt!) äntligen här! Det är en sniper-clan på ps3. Om ni vill joina så får ni möta mig 1vs1 med snipern Intervention eller Barret 50cal. Psn: HydraPatrik. Kan pröva om du ändrar förkortning, eller helst hela namnet till typ Prime. Octipus?Då blir förkortningen Octi/Oct! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Namnet låter lite WB opTic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg