Gäst Soffan Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Gå in på ditt namn och under din avatar och Singnatur så kan du klicka på %http://forum.fuska.se/style_images/Fuska.se/warn1.gif Där så ser du vilka som har gett dig varningen och varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag tycker att "dem" borde sänka priset på "antivarningen". 10.000 är ju omöjligt att skrapa ihop! sänk till typ 2500 istället eller mindre, jag tycker att vi borde göra en röstning! Vilka är med mig!! May the force be with us all! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag tycker att "dem" borde sänka priset på "antivarningen". 10.000 är ju omöjligt att skrapa ihop! sänk till typ 2500 istället eller mindre, jag tycker att vi borde göra en röstning! Vilka är med mig!! May the force be with us all! kanske jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 om ni ska göra uppror kommer ni defenetift att få en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 men om man är smart så följer man reglerna och på så sätt så slipper man varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Ok, men nu fick jag en varning för att jag skrev: Var så god. Och jag är inte stolt över min varning, jag vill ha bort den! Jag hinner ju bli gammal och grå innan jag har fått ihop 10.000p. Jag kräver "direktdemokrati", det betyder att vi ska göra en röstning om vi vill ha 10.000p för en "antivarning" eller om vi vill ha typ 2000p för en "antivarning". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Det är inte alls omöjligt AFFE.Du kan ju alltid STJÄLA poäng..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Ja, exakt, men misslyckas du så är det ju bye bye... :( <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag tycker att "dem" borde sänka priset på "antivarningen". 10.000 är ju omöjligt att skrapa ihop! sänk till typ 2500 istället eller mindre, jag tycker att vi borde göra en röstning! Vilka är med mig!! May the force be with us all! men då skulle man ju kunna köpa sig fri väldigt billigt. nej man får stå sitt kast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ok, det är Praktiskt taget omöjligt... 10.000!, man hinner ju bli en "Super-Duper-Mega Kändis" om man ska betala EN varning. Stå sitt kast va?, du har ju inte enns någon varning, norrath! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Affe, det är så möjligt det, du kan just pricis skapa Avatar till nån på en Tävling! Du kan göra Auktioner och massor av annat på en och samma gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vem sa att jag kan skapa avatar`s och jag har inget att autionera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.