Rhino Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Förfärligt uttal, förfärlig unge. Jävligt dumt att elda upp nåt som kostar 600kr.Skivorna låg dock inte i fodralet. Däremot låg det vid sidan om lite brännt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jag tycker det var en ganska intressant video, sluta flame'a honom. Inga speciella fel på uttalet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jag tycker det var en ganska intressant video, sluta flame'a honom. Inga speciella fel på uttalet.Precis. Det var fan värt det. pga 1 Man Army _ Danger Close.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Förfärligt uttal, förfärlig unge. Jävligt dumt att elda upp nåt som kostar 600kr. Skivorna låg dock inte i fodralet. Däremot låg det vid sidan om lite brännt.. Du säger ju att du eldar upp mw2. Tekniskt sätt gör du aldrig det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 fake and gay Silka uttal asså, lol. Skam tbh. Varför? OnT: Cooling jag svär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Skivorna var inte i, och det var till PC (om jag inte såg fel) och där kan man bara ladda ner det från steam. hade det vart till PS3/Sexbox hade du itne kunnat köra det mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg