swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Alla hatar att lyssna på sig själv. Skulle testa med att spela in hela min läxa en gång, och sedan under natten spela upp det i ett par hörlurar. Jag stod inte ut i ens 5 minuter med att höra mig själv. Har hört att denna läxgrej tydligen ska fungera :lol: Sen så är det ju som Draghon säger, en mikrofon är anpassad efter de som gått förbi målbrottet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Ja, det är så att du låter annorlunda är du faktiskt tror.. Har nått att göra med att din hjärna redan vet vad du säger och inte behöver ta upp lika mycket information, eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Ja, det är så att du låter annorlunda är du faktiskt tror.. Har nått att göra med att din hjärna redan vet vad du säger och inte behöver ta upp lika mycket information, eller nåt sånt.Nej, när man pratar så hör man sin egen röst dels genom den vibrerande luften och dels genom vibrationerna genom käkbenet, ljudet förvrängs. En mikrofon fångar dock endast ljudet från den vibrerande luften.Det är därför man inte riktigt känner igen sin egna röst när man lyssnar på den inspelad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Hur som helst, när han kommer in i målbrottet så låter han chill. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Såklart att den är pipig! Du är ju 10 bast. Jag är själv 13, snart 14 och låter som en... vet inte vad, brummel björn XD Har vart i målbrottet i 1 år och har ganska mörk röst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Du är 10 år vad hade du förväntat dig? 1+ Själv har jag varit i målbrottet i 1 år också. Redigerat 8 Juli 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg