Antonioz Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Länka till den så får vi kika på den. http://www.tradera.com/Nintendo-Wi-Fi-USB-..._3018_114691714 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Den ska funka med ds iaf, om du kan få den billigt så kör på den då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Så länge den inte är trasig så funkar den, jag hade exakt en sån till min ds för några år sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Förlorade ._. Det var nån jävel som hela tiden bjöd över ;O Finns den att köpa på game elr mediamarkt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag köpte min ny för ungefär 350kr för några år sen har jag för mig, och han bjöd upp en begagnad till 310kr :P Fast om de inte säljs längre var det ju värt det. Men om du har en dator med trådlöst nätverk tycker jag du ska kolla upp det där "Ad hoc nätverk" så får du det gratis. Eller så köper du en trådlös router så måste inte datorn vara på medans du spelar DS online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg