Hoppa till innehåll

Pokemon Diamond


 Dela

Rekommendera inlägg

hey

 

jag undrar om:

 

- vilka legendariska pokemon man kan fånga utan/med national dex?

 

- vad man behöver göra för att fånga dom?!

 

- kommer dom legendariska fram när man får national dex??

 

hoppas att någon kan svara (obs jag har inga fusk kodar) B) :) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Jesus

hej hur kommer man förbi killen mot Sonyshorecity (det är stav fel) Det har jag undratt . Jag har inte kommit förbi honom och jag började för sex månader sen.

fanns det inte ett ställe åt höger som man bara kunde använda cut på? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej hur kommer man förbi killen mot Sonyshorecity (det är stav fel) Det har jag undratt . Jag har inte kommit förbi honom och jag började för sex månader sen.

fanns det inte ett ställe åt höger som man bara kunde använda cut på? :huh:

 

Nej, den enda vägen dit är där det står någon, och han flyttar bara på sig när man har mött Dialga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

hey

 

jag undrar om:

 

- vilka legendariska pokemon man kan fånga utan/med national dex?

 

- vad man behöver göra för att fånga dom?!

 

- kommer dom legendariska fram när man får national dex??

 

hoppas att någon kan svara (obs jag har inga fusk kodar) B) :) :D

Utan nationaldex är det Dialga,Mespirt Azelf och Uxie.Azelf är vid valor lake,Uxie vid acuity lake .och mesprit vid verity lake. Med nationaldex är det Giratina ,Creselia och Heatran. För att få Giratina gå till route 214. Då ser du att ett nytt ställe kommit upp på högra sidan (sedof spring)gå dit in. Du behöver hm rockclimb och underlättar med defog och rock smash.Gå till en grotta turn back cave och gå vart du vill.Du kommer att se stolpar med siffror. När du gåt förbi 3 stolpar kommer du till Giratina. För att få Heatran gå till stark mountain klara grottan första gången med Buck. Sen gå till Bucks hus på survival area, prata med han och gå till stark mountain klara igen ensam och i stället där Buck gick är Heatran. Båda två är i lv 70 och dusk ball rekommenderas.För Creselia, gå till canalave city gå in till sjömanens hus och prata med pojken i sängen.Då kommer sjömanen in och pratar.Han går ut.Gå ut prata med han och åk till fullmone island.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...