Hoppa till innehåll

Modern Warfare 2 Sniper Montage


NooBTuBe
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare! Min polare har gjort ett montage, där vi filmade alla finalkillcams i våra open lobbies.

Så om du gillar 360's osv gå och checka in detta klipp då, "tumma" gärna upp videon, kommentera och subscriba!

 

Länken till klippet:

 

Kolla vår youtube channel om du också spelar på PC så är det bara adda någon av oss så invitar vi dig förmodligen till en open lobby!

 

 

Peace out!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare! Min polare har gjort ett montage, där vi filmade alla finalkillcams i våra open lobbies.

Så om du gillar 360's osv gå och checka in detta klipp då, "tumma" gärna upp videon, kommentera och subscriba!

 

Länken till klippet:

 

Kolla vår youtube channel om du också spelar på PC så är det bara adda någon av oss så invitar vi dig förmodligen till en open lobby!

 

 

Peace out!

Jävligt bra gjord! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare! Min polare har gjort ett montage, där vi filmade alla finalkillcams i våra open lobbies.

Så om du gillar 360's osv gå och checka in detta klipp då, "tumma" gärna upp videon, kommentera och subscriba!

 

Länken till klippet:

 

Kolla vår youtube channel om du också spelar på PC så är det bara adda någon av oss så invitar vi dig förmodligen till en open lobby!

 

 

Peace out!

Jävligt bra gjord! :)

 

Tackar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...