NooBTuBe Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Tjenare! Min polare har gjort ett montage, där vi filmade alla finalkillcams i våra open lobbies. Så om du gillar 360's osv gå och checka in detta klipp då, "tumma" gärna upp videon, kommentera och subscriba! Länken till klippet: Kolla vår youtube channel om du också spelar på PC så är det bara adda någon av oss så invitar vi dig förmodligen till en open lobby! Peace out! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Tjenare! Min polare har gjort ett montage, där vi filmade alla finalkillcams i våra open lobbies. Så om du gillar 360's osv gå och checka in detta klipp då, "tumma" gärna upp videon, kommentera och subscriba! Länken till klippet: Kolla vår youtube channel om du också spelar på PC så är det bara adda någon av oss så invitar vi dig förmodligen till en open lobby! Peace out! Jävligt bra gjord! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Tjenare! Min polare har gjort ett montage, där vi filmade alla finalkillcams i våra open lobbies. Så om du gillar 360's osv gå och checka in detta klipp då, "tumma" gärna upp videon, kommentera och subscriba! Länken till klippet: Kolla vår youtube channel om du också spelar på PC så är det bara adda någon av oss så invitar vi dig förmodligen till en open lobby! Peace out! Jävligt bra gjord! :) Tackar! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Riktigt bra, vad heter ni på steam om man kan få joina någon lobby :>? Mitt steam är p0wwaolsson. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Riktigt bra, vad heter ni på steam om man kan få joina någon lobby :>? Mitt steam är p0wwaolsson. Du kan kolla på våran youtube sida, där står det alla våra steam id's samt PSN id's. Tack för all feedback! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Tråkig låt, kunde ju har valt en bättre att synka med. Well played annars ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Premunera gärna på vår kanal, vi har snart 30 subscribers! :D Tack för alla bra kommentarer om montaget, vi kommer förmodligen ut med något nytt snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Sync nästa gång plox, annars helt okeij :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Grym musik till Montaget tycker ja. sjukt snygga 360. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Gillade inte att det inte var du som spelade... Annars fint montage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Gillade inte att det inte var du som spelade... Annars fint montage.Det var väl han..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Gillade inte att det inte var du som spelade... Annars fint montage.Det var väl han..? Inte bara. Montaget är lite som reklam för deras clan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg