Gäst Alol Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag är inte över 16 men jag tänker ändå svara. Fuska är ett andra hem :) Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst! Du har ganska rätt där, Inte just andra hem men "Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst!" Har du ganska rätt om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag är inte över 16 men jag tänker ändå svara. Fuska är ett andra hem :) Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst! Du har ganska rätt där, Inte just andra hem men "Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst!" Har du ganska rätt om... Jag har nog aldrig sett dig på forumet, och du är #1 nykomling. Du verkar inte vara så inne i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag är inte över 16 men jag tänker ändå svara. Fuska är ett andra hem :) Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst! Not really. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Jag är inte över 16 men jag tänker ändå svara. Fuska är ett andra hem :) Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst! Not really. Yes really, men ifall man postar saker mot reglerna får man en varning. + i gf:en får man prata om vad som helst Redigerat 1 Juli 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag är inte över 16 men jag tänker ändå svara. Fuska är ett andra hem :) Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst! Not really. Yes really, men ifall man postar saker mot reglerna får man en varning. + i gf:en får man prata om vad som helst Nej det får man inte.Men det bryr sig ingen om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.