Wheelspin Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hej! Jag vill göra ett eget spel men jag vet inte vad man ska ladda ner, göra, vilken sida man ska vara inne på osv.... Kan nån hjälpa mig??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 wahack,vba,advanced text, mm, asså sök på youtube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Gamemaker är väl lagom svårighetsgrad för dig. http://www.yoyogames.com/gamemaker/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Tack, nu har jag börjat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Jag med! ha ha ha! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Lycka till med era spel! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg