Hoppa till innehåll

Någon Som Kan Hosta En 10th Prestige Lobby?

Tilvas

Rekommendera inlägg

Hej

Jag undrar om det är någon här som kan hosta en 10th prestige lobby till mig på xbox 360 Skulle vara jätte tacksam om någon kunde. Sen undrar jag om det finns hackade lobbys som gör att man får fall på vapnen. Tack i förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

JTAGgat xbox = ~310 dollar

Nytt KV för att man hostade en lobby i fyra timmar = ~45 dollar

Nej, ingen kommer göra det gratis, och ingen har ett JTAGgat xbox på detta forum.

varför kostar det så jävla mycket? och vafan är en jtaggat? :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_-

Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv?

kan bero på att man inte orkar levla upp själv, men ändå vill vara hög level

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv?

Om man spelar GB kanske man inte orkar skaffa alla attachments och sånt själv. Tänk på folk som boostar för camoflage, dem skulle lika bra kunna betala 5-10 dollar för att joina en sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man spelar GB kanske man inte orkar skaffa alla attachments och sånt själv. Tänk på folk som boostar för camoflage, dem skulle lika bra kunna betala 5-10 dollar för att joina en sådan.

Såg prosDONTtalkshit's FFA commentary med nukeboosters :>?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar dom med :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...