Tilvas Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hej Jag undrar om det är någon här som kan hosta en 10th prestige lobby till mig på xbox 360 Skulle vara jätte tacksam om någon kunde. Sen undrar jag om det finns hackade lobbys som gör att man får fall på vapnen. Tack i förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 ... JTAGgat xbox = ~310 dollar Nytt KV för att man hostade en lobby i fyra timmar = ~45 dollar Nej, ingen kommer göra det gratis, och ingen har ett JTAGgat xbox på detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 ... JTAGgat xbox = ~310 dollar Nytt KV för att man hostade en lobby i fyra timmar = ~45 dollar Nej, ingen kommer göra det gratis, och ingen har ett JTAGgat xbox på detta forum. varför kostar det så jävla mycket? och vafan är en jtaggat? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Fan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_- Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Fan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_- Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv? kan bero på att man inte orkar levla upp själv, men ändå vill vara hög level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Och det är jävligt kul när du kommer in i en pga match systemet och får allt det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Fan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_- Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv? Om man spelar GB kanske man inte orkar skaffa alla attachments och sånt själv. Tänk på folk som boostar för camoflage, dem skulle lika bra kunna betala 5-10 dollar för att joina en sådan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Fan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_- Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv? Om man spelar GB kanske man inte orkar skaffa alla attachments och sånt själv. Tänk på folk som boostar för camoflage, dem skulle lika bra kunna betala 5-10 dollar för att joina en sådan. Såg prosDONTtalkshit's FFA commentary med nukeboosters :>? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Fan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_- Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv? Om man spelar GB kanske man inte orkar skaffa alla attachments och sånt själv. Tänk på folk som boostar för camoflage, dem skulle lika bra kunna betala 5-10 dollar för att joina en sådan. Hatar dom med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg