VAZE Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Någon här som spelar på Kazzak, och vill göra något kult? Ja kör dk horde på kazzak och min friend list är helt tom :S. Så om du jag undrar om någon här på fuska kör på Kazzak. Btw min char heter Strykes. Redigerat 27 Juni 2010 av BigAfro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Tråkigt att höra att din friendlist är tom :/ Om du lirat Ally frostmane hade jag varit med på nåt kul, hittar ofta på saker som achievements, gamla raids, åka och ganka lowlevel städer etc, saker man inte generellt satsar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 :( Har funderat på att byta server, kanske jag ska prova frostmane. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag kör på Kazzak, heter addeb så det är bara att skicka ett /w någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Tråkigt att höra att din friendlist är tom :/ Om du lirat Ally frostmane hade jag varit med på nåt kul, hittar ofta på saker som achievements, gamla raids, åka och ganka lowlevel städer etc, saker man inte generellt satsar på. Vad heter du?? jag och en kompis har precis börjat spela på Frostmane Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Jag kör på Kazzak, heter addeb så det är bara att skicka ett /w någon gång. Ok, jag har tagit en liten paus från wow då jag jobbar väldigt mycket men jag /w dig när jag börjar igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg