KuroKaktus Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Oftast laddar jag bara ner anime eftersom den anime jag vill ha inte säljs i Sverige (på dom ställen jag kollat). Fråga 1: Firefox Fråga 2: Va? Man har väll alltid kunnat byta webbläsare? Fråga 3: Firefox, safari(iPod), chrome, internet explorer, opera(iPod, dator) Fråga 4: Mycket bra addons, snabb! Fråga 5: Använder google när jag behöver det. Namn: Kaktus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 1. Jag är en stolt användare av Opera. 2. Ja, jag laddar ner, men icke på en daglig basis. Jag laddar ner när det behövs. --------------------------- 1. Jag är en stolt användare av Opera Web Browser 2. Jag körde ett tag med Firefox, men bytte ganska nyligen till Opera 3. Opera - Firefox - Chrome - Safari - Internet Explorer 4. Opera - för den är snabb och bra 5. Jag använder Google på en daglig basis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag har nu lagt upp inledningen. Tyvärr så lyckades jag med att inte spara ett textdokument jag hade skrivit om vilka som använder vad och varför. Så tyvärr kommer det försenas men vi kommer så fort som möjligt lägga ut artikeln om google. Hoppas du inte blir allt för sur över hemsidans adress, jag ska så fort jag kan (5-6 månader) skaffa mig en bättre domän. Till hemsidan: http://www.spelnyheter.webbland.se/ Till artikeln: http://www.spelnyheter.webbland.se/forum/s...rvjun-t840.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Fråga 1: Firefox! Fråga 2: Har alltid använt Firefox, IE äcklar mig. Fråga 3: 1. Firefox 2. Google Chrome 3. Internet Explorer (precis när man knappt visste vad en dator var) Fråga 4: Firefox. Jag använder den för att den är snabb, och alla webbsidor fungerar klockrent i den. Fråga 5: Jag använder google dagligen. Har även google som startsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Fråga 1: Firefox Fråga 2: Samma (haft det sen 2.0) Fråga 3: Nej (W7 Ultimate N♥) Fråga 4: För den är snabb och ser mkt snyggare än IE Fråga 5: Nej, behöver det inte Redigerat 29 Juni 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Extra frågan:Ja varför inte,laddar ner mycket. 1.Firefox 2.Alltid använt Firefox. 3.Firefox,Google Chrome 4.Snabbast 5.Använder alltid google,flera gånger per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 laddar ned firefox har glömt resten av frågorna :P namn: Gröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 bara så ni vet.. 2 saker. 1. internetintervjun är redan slut, den slutade igår kl 22:00 2. vi har lagt ner spelnyheter.. http://www.spelnyheter.webbland.se/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Svar 1: Lämnar aldrig firefox Svar 2: Fick aldrig den frågan, installerade firefox direkt efter antiviruset. Svar 3: Nej, bara firefox Svar 4: Bästa temat ever, snabbt som fan och alla addons som jag använder funkar bäst med firefox Svar 5: Jag använder google varje dag, använder det mest som torrent sökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Mig behöver du icke anonymisera. Döp mig till Lindemann på din lilla undersökning ;) Redigerat 30 Juni 2010 av Lindemann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.