kattus Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hej, såg just detta: Fractal Design Define R3 Den kommer ju om 2 månader och har nästan samma pris. (Billigaste stället för R2) och R3 850–900 kronor inklusive moms beroende på dollarkursen. Vad tror ni om R3? Kommer den vara dålig, bra, sådär? Säg vad ni tycker! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag skulle vänta, om du inte är i extremt stort behov av chassi just nu. Vitt chassi är jävligt snyggt också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 SALZA O; Fint men aningen klumpigt (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 R3an kommer vara lika grym eller grymmare än R2an. Orkar du vänta, gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag skulle vänta, om du inte är i extremt stort behov av chassi just nu. Vitt chassi är jävligt snyggt också. :) Jag är inte i extremt behov av det men mitt nuvarnade är för litet och får hemskt luftflöde. Och jag hoppas att den kommer i svart :D SALZA O; Fint men aningen klumpigt (?) Datorn ska vara lite stor, få bra luftflöde osv.R3an kommer vara lika grym eller grymmare än R2an. Orkar du vänta, gör det. Jag orkar vänta på den, bara den inte blir massa försenad o skit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 R3an kommer väl knappast bli klumpigt? Ifall det nu inte blir otroliga förändringar från det nuvarande R2 chassit. Iofs det är väl relativt. Jämfört med en Macbook kanske ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag skulle lätt vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.