Fjeddo Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 För det första, jag vet att det finns många trådar om träningsscheman, men jag vill ha hjälp med mitt egna, och jag hittar inget annat som "passar" mig! Jag behöver alltså hjälp med ett träningsschema. Jag har tidigare haft ett annat, men nu håller jag på med ett nytt. Så här har jag tänkt mig ett schema: Måndag: * Jogga 6-7 km * Situps * Armhävningar, breda * Upphopp Onsdag: * "Foot to foot crunch" * "Alternating Culrs" * "Hindu push up" * Benböj Fredag: * Jogga 6-7 km * "Foot to foot crunch" * "Alternating Culrs" * Armhävningar, smala Söndag: * Jogga 6-7 km * Foot to foot crunch * Alternating Culrs * Hindu push up Bör jag lägga till/ta bort något? Ge förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ett kostschema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Jag tror jag lånar ditt träningsschema lite :) Men kan du förklara lite vad allt betyder, t.ex hundu push up? Och sen som PussyCat sa, ett kostschema behöver du. Redigerat 29 Juni 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Vad är hindu push up för något? För att vara extra störig så ska jag säga det också, du behöver ett kostschema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Höhö, hindu är ju en religion. (Indien). Googla på det ? x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Första är ju, klarar du 6-7 km? Jag är ingen höjdare på att jogga men är ändå inte sämst och klarar knappt att jogga 7 km. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Tror han klarar det lätt om han inte har allt för dålig kondition. Det kanske kan bli jobbigt för han, men det är ju bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Jag har joggat ganska mycket, brukar jogga mellan 5km till 1 mil ibland. Ett kostschema skippar jag, mina föräldrar är hyfsat noga med vad jag stoppar i mig. Hindu Push up: Foot to foot crunch, första övningen i denna video: Alternating Culrs: andra övningen i samma video. Redigerat 29 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 "Det är inte träningen som är det viktiga, utan kosten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag har redan bra kost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Du kan alltid göra ett kostschema för att få allt så bra som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag har redan bra kost. Vad har du för kost då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.