sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Är du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc? när hon är i närheten vill jag bara gå fram och kyssa henne jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon sover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 du borde bara ignorera det, detta har hänt mig 3 gånger eller något och efter någon månad har det gått över Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Gör som du vill, fuska är inte rätt ställe att be om råd på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 du borde bara ignorera det, detta har hänt mig 3 gånger eller något och efter någon månad har det gått över jag vet men jag är desperat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon soverVarför bara titta?Du kan ju testa att plantera något fint i henne när du väl är där! Fast om du inte törs det kan du ju alltid bara doppa den i hennes mun eller något. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon soverVarför bara titta?Du kan ju testa att plantera något fint i henne när du väl är där! Fast om du inte törs det kan du ju alltid bara doppa den i hennes mun eller något. ;) va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 @ Zitroz: HAHAHAHAHAHAHA Ont: Hur gammal är din syrra? och hur gammal är hennes kompis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Jag är kär i min syrras bästa kompis ska jag säga det till kompisen ällae ska jag inte bry mig om henne Hur gammal är du ? s; 15Hon är alltså 14. Redigerat 29 Juni 2010 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon sover Varför bara titta? Du kan ju testa att plantera något fint i henne när du väl är där! Fast om du inte törs det kan du ju alltid bara doppa den i hennes mun eller något. ;) va syrran är 13 och kompisen 14 jag älskar henne ska jag våga bäretta det eller ska jag barra titta på henne ´när honn sover och drömma om henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 MEN FÖR FAN BESTÄM SJÄLV! DU KOMMER INTE KOMMA NÅGONSTANS I LIVET OM DU FRÅGAR FUSKA.SE OM RÅD FÖR DITT PRIVATLIV! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon sover Varför bara titta? Du kan ju testa att plantera något fint i henne när du väl är där! Fast om du inte törs det kan du ju alltid bara doppa den i hennes mun eller något. ;) va syrran är 13 och kompisen 14 jag älskar henne ska jag våga bäretta det eller ska jag barra titta på henne ´när honn sover och drömma om henne Dude... Drar du mer sånt där tvivlar jag på att du är seriös. Annars är zitroz nära en bra lösning. Redigerat 29 Juni 2010 av Simple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon soverVarför bara titta?Du kan ju testa att plantera något fint i henne när du väl är där! Fast om du inte törs det kan du ju alltid bara doppa den i hennes mun eller något. ;) HAHAHAHAHHA +1 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg