360Xbox Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Haha, jag älskar Scare Tactics! :P Lägg gärna upp egna Scare Tactics filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Asså vad är meningen? Är det typ som dålda kameran? Asså dom skrämmer folk som inte vet något om det. OnT:om det är som jag tror var den nice faktiskt. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Asså vad är meningen? Är det typ som dålda kameran? Asså dom skrämmer folk som inte vet något om det. OnT:om det är som jag tror var den nice faktiskt. :lol: Det är Scare Tactics, alltså nästan som dolda kameran.Men dom skrämmer folk som inte vet om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 För många olika vinklar rörelser(på kamerorna) för att vara dålda kameror. Och varför skulle de behöva en kamera som visade mamman i bilen? Det där är manus och inget annat. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Naej, tror jag inte. Finns ju grymt många möbler i det där huset, de har nog lyckats gömma kameror rätt bra. Kollade dock igenom videon lite snabbt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Nja, dålda kameror brukar vara väldigt små, då menar jag väldigt små! Och jag påstår inte att han skulle lyckats se kamerorna eller något. Men om det var dolda kameror skulle kvalitén varit sämre. Och med tanke på att klippet förmodligen är mer än 1år gammalt så borde kvalitén på dålda kamerorna varit något extra sämre ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Room 401 är skit skrämmande, sök efter avsnitt på utube :unsure: Ne men usch, vågade inte se hela. Nu sitter jag här ensam och är helt rädd :( Redigerat 1 Juli 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Room 401 är skit skrämmande, sök efter avsnitt på utube :unsure: Ne men usch, vågade inte se hela. Nu sitter jag här ensam och är helt rädd :( ska vi vara rädda tillsammans höll på att skita ner mig stängde av när spöket utanför fönstrena kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.