JePPe9 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jo de är så att mina 2 hårddiskar har droppat skitmycket GB. Hårddisk 1: 22,6 GB (NTFS) Hårddisk 2: 14.6 GB (NTFS) Egentligen ska dem ha detta: 1: 42 GB 2: 120 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jo de är så att mina 2 hårddiskar har droppat skitmycket GB. Hårddisk 1: 22,6 GB (NTFS) Hårddisk 2: 14.6 GB (NTFS) Egentligen ska dem ha detta: 1: 42 GB 2: 120 GB Ja, det fria lagringsutrymmet har en elak tendens att minskas ju mer man lagrar...:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jo de är så att mina 2 hårddiskar har droppat skitmycket GB. Hårddisk 1: 22,6 GB (NTFS) Hårddisk 2: 14.6 GB (NTFS) Egentligen ska dem ha detta: 1: 42 GB 2: 120 GB Ja, det fria lagringsutrymmet har en elak tendens att minskas ju mer man lagrar...:rolleyes: Är du trögfattad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Är du trögfattad eller?det är du som förklarar dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 jag vet precis hur du ska göra men bara för att du är så otrevlig får du skaffa hjälp på annan väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 jag vet precis hur du ska göra men bara för att du är så otrevlig får du skaffa hjälp på annan väghahaha fy fan vilken diss xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Förklara ordentligt redan från början av tråden så slipper du bli dissad, jag tänker iallafall inte hjälpa dig med din attityd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Det är uppenbart att detta är handhavande fel, ser ingen annan lösning för dig än att införskaffa nya hårddiskar och lära dig hantera din dumburk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det är uppenbart att detta är handhavande fel, ser ingen annan lösning för dig än att införskaffa nya hårddiskar och lära dig hantera din dumburk. Oj då jag har redan testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det är uppenbart att detta är handhavande fel, ser ingen annan lösning för dig än att införskaffa nya hårddiskar och lära dig hantera din dumburk. Oj då jag har redan testat det? Så du menar att du har köpt nya hårddiskar? och fått samma problem? Låter som att de har blivit magnitiserade av något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det är uppenbart att detta är handhavande fel, ser ingen annan lösning för dig än att införskaffa nya hårddiskar och lära dig hantera din dumburk. Oj då jag har redan testat det? Så du menar att du har köpt nya hårddiskar? och fått samma problem? Låter som att de har blivit magnitiserade av något. Varför hjälpa honom när han har en sådan attityd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag har inte köpt men testade med andra tomma hårddiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.