Fjeddo Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Tjena! Idag ska jag sälja min iPod Nano, men nu är det så här att jag vet inte hur man raderar bilder från den. Det finns bilder på mig och kompisar på den, och jag vill inte sälja den fören när jag har raderat dem. Någon som vet hur man gör? Tacksam för riktigt snabba sva! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 försvinner dem inte om du tar bort dem från din sykroniserings-lista och sedan synkroniserar ipoden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Nej, men jag fixade det själv. Tack för svaret iaf. Jag återställde iPoden till fabriksinställningarna, då försvann allt på iPoden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Återställ din iPod! EDIT: Såg din post här över! :lol: Redigerat 30 Juni 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.