Hoppa till innehåll

Kommentarer......


ralle97

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lärare går igenom andra världskriget i 9:an, han visar på världskartan medan han pratar:

 

"...och när Japan skulle anfalla USA så samlade de ihop en stort gäng flygplan och flög såhär" *drar fingret från japan mot öster till kartans kant och fortsätter sen på kartans vänstra sida åt öster till hawaii*

 

en i klassen, fullkomligt seriös och förvånad:

"VA!? Flög de RUNT Jorden?"

 

*läraren + stora delar av klassen skrattar och lägger en hand på pannan*

 

Läraren gör parodi av eleven:

"Ja, de flög till så här" *drar återigen fingret från japan till kartans högra kant* "...och sen så här..." * går in bakom kartan och drar fingret mot kartans baksida* "...Hela vägen här... *kommer ut på kartans vänstra sida* "... och fram till Hawaii" * drar fingret till hawaii*

 

eleven:

"Men är det inte smartare att bara flyga raka vägen?" (alltså över kina, hela asien, norra afrika, atlanten, amerikanska kontinenten)

 

Klassen:

*stön/suck/haha*

 

Läraren:

*ler, skakar sakta på huvudet...* "I alla fall..." * fortsätter lektionen*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En tjej i min förra klass sitter och deppar över att hennes mormor har cancer i levern och inte har mycket tid kvar att leva, då försöker en pantad fjortis som på något magiskt vis har MVG i biologi trösta henne och säger "Men det är väll lugnt, det är ju bara att operera bort den, för man har ju två levrar".

 

 

En annan fjortis frågade på en historia-lektion, "Vad är en massgrav" efter att hon hade sett det stå i boken där det även fanns en stor bild på en massgrav.

 

 

Samma fjortis ifrågasatte att det fanns vägar under franska revolutionen, "Det fanns väl inga vägar på 1700-talet" sade hon, och då sa jag "Nää det var ju därför romarna byggde vägar...", då kommer fjortisen som trodde att man har två levrar och försöker motbevisa mig och säger "Men romarna levde ju inte på 1700-talet", då drog jag en extrem facepalm.

 

 

Lurade även två tjejer i klassen att Napoleon gick baklänges genom Ryssland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Överdriver ni inte lite med hej saken? xD

 

Min lärare sa att han var bäst..... vi skrattade som fan, han blev röd i ansiktet och kastade ut alla från klassen :) vi fick sluta tidigare :)

Hej killingspree!

 

Din lärare verkar sakna respekt! Ungefär som:

 

Min lärare sa åt oss att gå in, då gick alla ut. (true story btw)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Några citat från min brorsas mattelärare:

 

Sandra: Jac...varför ska vi ha prov imorgon?

Jac: För att jag ska dela ut scheman.

Sandra: Men...

* Ignore*

 

Jac: Erik... Kalle, eller vad heter du nu igen?

Erik: Va? Jag heter Erik.

Jac: Varför ser du ut som ett fån när jag frågar dig något?

 

Jac: Varför kommer ni försent? Ställ er mot väggen och förklara!

Försenade elever: Men...Vi hittade ju inte hit.

Jac: Vadå hittade inte hit? Ni är ju här!

 

Jac: Var är Aryan?

Sandra: Han är på teater med sitt IV-val..

Jac: TYST!!!

Sandra: Men..

Jac: Jag sa inte åt dig, jag sa åt dom andra.

Sandra: Jaha.. Men i alla fall han är..

Jac: SCHHHHHHH!!!

Redigerat av Jolt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Jag: Den här skolan är sämst! Alla på denna skola tycker det.

 

Biträdande rektor: Inte jag!

 

---------------------------------------------

 

Brandalarmet går igång.

 

Läraren: Alla träffas på fotbollsplanen! SPRING!!!

 

Alla elever i klassen går.

Redigerat av Swedishmoose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Det är precis så man ska göra - när det uppstår brandlarm i skolan. Inte springa.

Jag tror att läraren var ganska chockad för det bran på riktigt i köket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En tjej i min förra klass sitter och deppar över att hennes mormor har cancer i levern och inte har mycket tid kvar att leva, då försöker en pantad fjortis som på något magiskt vis har MVG i biologi trösta henne och säger "Men det är väll lugnt, det är ju bara att operera bort den, för man har ju två levrar".

 

 

En annan fjortis frågade på en historia-lektion, "Vad är en massgrav" efter att hon hade sett det stå i boken där det även fanns en stor bild på en massgrav.

 

 

Samma fjortis ifrågasatte att det fanns vägar under franska revolutionen, "Det fanns väl inga vägar på 1700-talet" sade hon, och då sa jag "Nää det var ju därför romarna byggde vägar...", då kommer fjortisen som trodde att man har två levrar och försöker motbevisa mig och säger "Men romarna levde ju inte på 1700-talet", då drog jag en extrem facepalm.

 

 

Lurade även två tjejer i klassen att Napoleon gick baklänges genom Ryssland.

Hahaha jag höll på att garva ihjäl mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...