Killingspree Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Hejsan, jag tänkte att några spelare här på fuska kunde lvla upp nya gubbar tsm på wow, någon som är intresserad? Oj fel forum, kan en mod vara snäll och flytta? Och adda gärna min msn [email protected] eller min skype gameroliver Folk som är med: Chagi Killingspree Experten Min kompis Måns Redigerat 1 Juli 2010 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag är intresserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Vad bra :)! Hur många kan man vara i en grupp?(Förlåt om jag låter noobig men jag bara undrar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Vad bra :)! Hur många kan man vara i en grupp?(Förlåt om jag låter noobig men jag bara undrar)Antar att du menar grupp på fuska. En gratis grupp håller max 10 pers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag tycker faktiskt det låter som han menar en grupp i wow eftersom han pratar om att levla upp, det är 5 pers i en grupp. Sen kan man vara 40pers i en raid fast då kan man inte göra quester ihop också får man mindre exp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) @Zitroz Jag pratar om en grupp i WoW @WASD Tack, undrade bara för att jag vill sätta upp en grupp och då måste jag veta så dom som ska spela kan planera någorlunda hur gruppen ska se ut dvs typ 1 tank 2 dps och 2 dps/healer och med dps/healer menar jag shamaner typ Redigerat 1 Juli 2010 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 1 tank 1 healer 3dps är ju det man alltid kör dungeons på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 mjo, är du intresserad eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Njae jag spelar knappt wow längre, loggar in ca. 2 dagar i veckan för att raida bara. Vill inte bli beroende igen :P Fast när cataclysm kommer så kommer jag nog bli det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Oj :P Trodde du spelade wow ofta Killingspree :P Jag säger som WASD, kanske när Cata kommer, får se hur sugen jag är på spelet då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Oj :P Trodde du spelade wow ofta Killingspree :P Jag säger som WASD, kanske när Cata kommer, får se hur sugen jag är på spelet då. Hehe, det gör jag men jag tog en paus för att mitt gamecard tog slut och min farsa vägrade köpa nytt för tillfället så man kan säga att jag började precis :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag kan nog vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg