kimp@n Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 http://ssbm.detstar.com/submitted/dewluigi2002_ssbm.jpg Haha vadå fake..? James bond och vader och en massa! *säkerhetslänk* den har jag haft länge länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 På MK:DD kan man vara upp till 16 spelare samntidigt tänd att köra havva klassen var men det blir hela för mej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 hehe att vara conker eller slippy eller mia hahah eller att se peppy lunka omkring inne på bannan och typ barra kan hoppa en cm! också kan man va amor ni vet han som har kärlekspilar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 att vara zora då!!!!!11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 på nästa SSBM spel borde man kuna vara alla dom :lol: menade det nog mest som ett skämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Men det där är ett japanskt verision av ssbm.Och nästa ssbm så ska man kunna va alla dom ialla fall 50st gubbar alltså dubbelt så många som vanliga ssbm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Men det där är ett japanskt verision av ssbm.Och nästa ssbm så ska man kunna va alla dom ialla fall 50st gubbar alltså dubbelt så många som vanliga ssbm. :blink: tufft :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 mm visst edet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Hur vet du det? Har du sett några bilder lr hört från någon kompis kompis? Det var ju inte ens med på E3 verkar det som så jag tror inte att du vet något sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Men det där är ett japanskt verision av ssbm.Och nästa ssbm så ska man kunna va alla dom ialla fall 50st gubbar alltså dubbelt så många som vanliga ssbm. du skojjar :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Kompisar har sakt det till mig och så har från första super smash så har det dubblats hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 LOL! de snackar skit.. Snälla de är ljug, det finns inte ens några tankar på ssbm 2 tror jag.. tankar finns väl men inte några planer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg