Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Har också hört att den varit sämre. Och nej, ingen DH för mig på sommaren. WINTER ska man ju på. Annars blir det för varmt inne i DH salen :S True, annars tycker jag att man inte ska spendera så mycket tid vad datorn på sommaren! :$ Klart man ska! =D Det är den tiden på året man ska sitta inne och nöta! Sant, med de här sommarvädret börjar de luta mot de. Vad snackar du om? Det är hur varmt som helst, runt 25 grader här i Stockholm. Vart bor du? Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Jag var på DH Summer drog med men en fläkt det funkade bra. BTW Dreamhack är en jävla bra upplevelse du borde åka :) Fast bilfärden är jobbig om du bor långt bort som jag :S Ja jag funderar på att åka nån gång :lol: Vart hålls DH då? Bilfärd? Jag tar jetplanet. Jönköping. Citera
swagzter Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Jag var på DH Summer drog med men en fläkt det funkade bra. BTW Dreamhack är en jävla bra upplevelse du borde åka :) Fast bilfärden är jobbig om du bor långt bort som jag :S Ja jag funderar på att åka nån gång :lol: Vart hålls DH då? Bilfärd? Jag tar jetplanet. Jönköping. Ouch, det var en bit för mig att åka. Jag bor utanför Uppsala! Men aja, vi ses förhoppningsvis på DH :D Citera
Windnoob Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Jag bor tio minuter ifrån Malmö, tror ni det finns ett erbjudande eller nåt med tåg eller bus som går direkt till DH? Citera
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Jag bor tio minuter ifrån Malmö, tror ni det finns ett erbjudande eller nåt med tåg eller bus som går direkt till DH? Yes, det finns ett tåg, klicka på denna länk och sedan på "Dreamhack Tåget" :) Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Jag bor tio minuter ifrån Malmö, tror ni det finns ett erbjudande eller nåt med tåg eller bus som går direkt till DH?Aa då.Finns från alla storstäder! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.