Hoppa till innehåll

Datan Krashat ? Hjälp Viktigt


Trixy
 Dela

Rekommendera inlägg

Data har krashat tror jag.

 

Skulle testa den här guiden http://www.fragbite.se/?threadID=673341

Efter att jag laddat ner programet Uxtheme Multi-patcher 6.0

Så stängdes min data av när jag starta om den tog det cirka 40 sekunder att starta internet.

Och då skickades jag till hemsidan windowsxlive.com ( tror jag den hette)

 

Sedan starta jag om datan då kommer det upp varning C:/program/system/Uxtheme Multi-patcher 6.0

något sånt sen är bakrunden helt svart muspekaren funkar allt annat helt svar och försöker öppna aktiveringshjälp den funkar inte.

 

 

Tacksam för alla svar.

 

Det är brottom också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Alol

Tog du enns och skannade filen innan du installerade den??? <_< (VIRUS FRI

Det var windowsxlive.NET du skickades till föresten...

Hittade en liten sak som du ska veta, sökte dendär patchen du snackade om så fan jag på "softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/UXTheme-MultiPatcher.shtml" att dom skrev (Please remember that you are advised to create a restore point before using this patch in order to maje sure you don't lose any data or settings.)

Så en möjlighet e att du fick en virusfylld version eller så blev du fcked up pga ingen reserve DATA!

 

Och fuska medlemar ta inte och anmäl mig så ofta för att jag svarar på frågor AVANCERAT!!! :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Tog du enns och skannade filen innan du installerade den??? <_< (VIRUS FRI

Det var windowsxlive.NET du skickades till föresten...

Hittade en liten sak som du ska veta, sökte dendär patchen du snackade om så fan jag på "softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/UXTheme-MultiPatcher.shtml" att dom skrev (Please remember that you are advised to create a restore point before using this patch in order to maje sure you don't lose any data or settings.)

Så en möjlighet e att du fick en virusfylld version eller så blev du fcked up pga ingen reserve DATA!

 

Och fuska medlemar ta inte och anmäl mig så ofta för att jag svarar på frågor AVANCERAT!!! :P

Avancerat?

Du hittar bara på en massa.

Sen ser man inte var du skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ett Hlp Soft v.12 virus som du fick......

 

tycker du ska fråga någon datakunnig som kan hjälpa dej ändra installera om datorn eller försöka få bort Soft v.12 manuellt...

 

 

(är inte 100% på att det är hlp soft v.12 virus kan även vara vanligt trojan.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har en bärbar laptop finns det något sätt jag kan fixa stationära datan med hjälp av laptopen ?

 

Vilka sätt kan jag fixa datan på ?

Vet inte riktigt men du kan juh använda fjärranslutning och gå in och försöka ta bort viruset ändra med virus scanner (om du har) eller så laddar du ner ett virusborttagnings program. eller bara raderar filen XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej men hur kna jag koppla laptopen med den stationära för asså inget funkar fan med stationära allt svart så asså kan inte ladda ner virus program till den o allt :S hur kan jag göra tacksam för alla svar jag fick

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Alol

Tog du enns och skannade filen innan du installerade den??? <_< (VIRUS FRI

Det var windowsxlive.NET du skickades till föresten...

Hittade en liten sak som du ska veta, sökte dendär patchen du snackade om så fan jag på "softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/UXTheme-MultiPatcher.shtml" att dom skrev (Please remember that you are advised to create a restore point before using this patch in order to maje sure you don't lose any data or settings.)

Så en möjlighet e att du fick en virusfylld version eller så blev du fcked up pga ingen reserve DATA!

 

Och fuska medlemar ta inte och anmäl mig så ofta för att jag svarar på frågor AVANCERAT!!! :P

Avancerat?

Du hittar bara på en massa.

Sen ser man inte var du skriver.

 

Om du vill prata Skicka PM till mig så att du och jag inte blir anmälda för spam!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tog du enns och skannade filen innan du installerade den??? <_< (VIRUS FRI

Det var windowsxlive.NET du skickades till föresten...

Hittade en liten sak som du ska veta, sökte dendär patchen du snackade om så fan jag på "softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/UXTheme-MultiPatcher.shtml" att dom skrev (Please remember that you are advised to create a restore point before using this patch in order to maje sure you don't lose any data or settings.)

Så en möjlighet e att du fick en virusfylld version eller så blev du fcked up pga ingen reserve DATA!

 

Och fuska medlemar ta inte och anmäl mig så ofta för att jag svarar på frågor AVANCERAT!!! :P

Avancerat?

Du hittar bara på en massa.

Sen ser man inte var du skriver.

 

Om du vill prata Skicka PM till mig så att du och jag inte blir anmälda för spam!

 

Han pratade inte, han kritiserade dig.

 

OnT: Gå in i felsäkert läge och rensa bort allt helvete som har med det du installerade att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...