Hoppa till innehåll

Steam

A16

Rekommendera inlägg

Har ägt Steam ungefär ett år nu, det har fungerat utan problem fören nyligen.Varje gång steam update news kommer upp stängs steam ner och jag loggas ut! Varför och hur kan jag lösa det?

för den som löser mitt problem först ger jag 100 fm till!

men för att göra det mer intressant ger jag den 200 fm!

Redigerat av wholf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ägt Steam ungefär ett år nu, det har fungerat utan problem fören nyligen.Varje gång steam update news kommer upp stängs steam ner och jag loggas ut! Varför och hur kan jag lösa det?

för den som löser mitt problem först ger jag 100 fm till!

men för att göra det mer intressant ger jag den 200 fm!

har du inte, testa att ominstallera steam, kopiera steamapps mappen så sparas dina spel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo som sagt, installera om steam. Om du inte orkar ladda ner spelen igen (som hålls fast vid ditt account) så kan du ju kopiera Steamapps mappen (Program -> Steam -> Steamapps).

Hur länge kan det ta att ominstalera?

Jo som sagt, installera om steam. Om du inte orkar ladda ner spelen igen (som hålls fast vid ditt account) så kan du ju kopiera Steamapps mappen (Program -> Steam -> Steamapps).

Exakt hur ska jag göra när jag instalerar om det? Jag vet hur man avinstalerar det men hur jag instalerar på nytt vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror ju på hur snabb dator du har, men det går nog ganska snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror ju på hur snabb dator du har, men det går nog ganska snabbt.

Ha instalerat om det men samma bugg är kvar! :( Vad ska jag göra?

Jag ger 50fm till nästa svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...