Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Aa, jag misstänker att jag har ett virus på min dator. Jag har haft något gammalt cs 1.6 fusk på datorn, som visade sig att när jag aktiverade det för ca någon vecka sedan så har något virus kommit. Jag skrev detta på fragbite och dem sa att jag skulle formatera direkt, för dem symptomen jag hade är känt i ett väldigt allvarligt virus såkallat "blazterhurricane". Har någon erfarenhet av detta virus? Jag tänker formatera imorgon, vet dock inte om datorn klarar si så länge. Jag misstänker att datorn laddar ner någonting då internet är sjukt segt, och har över 2k i ping på cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Kolla om du kan ta bort det med Spyware Doctor. Sjukt awesome program! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Haha rätt åt dig sötnos, fuska aldrig på cs ;) Btw, på Fragbite får du inga seriösa svar. Starta datorn i felsäkert-läge och scanna med allt du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Jag har laddat ner Spyware Doctor och den söker igenom datorn nu. Den har hittat 5 filer hittils, dem heter: Application.TrackinCookies Adware.Advertising Trojan-Downloader.Renos Trojan.Fakealert Application.Windows_File_Protection_Disabled Redigerat 2 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Alright, se till att du tar bort dem sen bara. poss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Alright, se till att du tar bort dem sen bara. poss Hm, Man behöver den riktiga versionen, men jag fick tag på en serial =) När den var klar så fanns det 21 virus, så jag har tatt bort alla nu. Ska se om den funkar som vanligt nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Haha jävla pojke, skaffa ett bra antivirus program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Haha jävla pojke, skaffa ett bra antivirus program!Va vill du!!! Ska skaffa NOD32 trialen och söka med den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Har du tagit bort dina virus med Spyware Doctor? Haha jävla pojke, skaffa ett bra antivirus program!MEN SPYWARE DOCTOR ÄR ETT BRA ANTI-SPYWARE BANAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Har du tagit bort dina virus med Spyware Doctor? Haha jävla pojke, skaffa ett bra antivirus program!MEN SPYWARE DOCTOR ÄR ETT BRA ANTI-SPYWARE BANAN Ja, jag har raderat alla filer.Och när jag fick viruset så försvann menyerna från cs. Nu är dem tillbaks. Så jag tror att det är löst. Men ska söka igenom med fler program imorgon för säkertshetsskull! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Jaja, skaffa NOD32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.