Rammus Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Du ska du skaffa Avira, gratis versionen! Och sedan så råder jag några tillägg som Adblocker + och WOT, då kan du se vilka sidor som är pålitliga och all reklam försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Du ska du skaffa Avira, gratis versionen! Och sedan så råder jag några tillägg som Adblocker + och WOT, då kan du se vilka sidor som är pålitliga och all reklam försvinner. Avast är bättre än Avira lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Men WOT är faktiskt bra. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Du ska du skaffa Avira, gratis versionen! Och sedan så råder jag några tillägg som Adblocker + och WOT, då kan du se vilka sidor som är pålitliga och all reklam försvinner. Avast är bättre än Avira lol. .....-.- Har själv hittat 11 virus med Malwarebytes, och det var det konstigaste. Ska dra en tråd snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.