Laserturk Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Vilken är den bästa bilen att klara Yosemite Rally 1 - Hard i Special Conditions Hall? Jag vill vinna den där Suzuki Escudo Dirt Trial Car, så vilken bil skall jag köra med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...=Gran+Turismo+4 kolla igenom trådem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Jag klarade den med mitsubishi evo rallycar (vet inte riktigt vad den heter) går att köpa i mitsubishi affären ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jag klarade den med mitsubishi evo rallycar (vet inte riktigt vad den heter) går att köpa i mitsubishi affären ^^Den är helt klart bäst imo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg