Gäst CrazyCake Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Skrivet 3 Juli 2010 Jag håller på med en hemsida där det ska finnas svenska guider och walkthroughs. Säg vad ni tycker. Pågrund av mitt cp-webbhotell så funkar inte alla länkar just nu, men dem kommer funka lite senare. www.guidish.inc.se Ja, bannern suger, den ska fixas. Citera
swagzter Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Skrivet 4 Juli 2010 (redigerat) Rätt schysst, du har väl inte hållit på med webbdesign så länge heller? Men centera hela sidan och fixa lite mellanrum mellan alla boxar, t.ex mellan menyn och main. ;D Men rutan för att skicka in guider är på tok för liten, och att lägga till bilder enkelt skulle vara ett plus. Redigerat 4 Juli 2010 av 95alexander95 Citera
Rammus Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Skrivet 4 Juli 2010 Rätt schysst, du har väl inte hållit på med webbdesign så länge heller? Men centera hela sidan och fixa lite mellanrum mellan alla boxar, t.ex mellan menyn och main. ;D Men rutan för att skicka in guider är på tok för liten, och att lägga till bilder enkelt skulle vara ett plus. Tänkte också på det. Annars så var den inte så illa :) Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Skrivet 4 Juli 2010 Rätt schysst, du har väl inte hållit på med webbdesign så länge heller? Men centera hela sidan och fixa lite mellanrum mellan alla boxar, t.ex mellan menyn och main. ;D Men rutan för att skicka in guider är på tok för liten, och att lägga till bilder enkelt skulle vara ett plus. Hmm, jag ska försöka centrera den.Det är bara det att spalten och main har en bestämd position. Rutan är ganska enkel att för stora och att lägga till bilder kommer =) Tack för kritiken :D Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Skrivet 4 Juli 2010 (redigerat) Som sagt tidigare, förstora rutan där man skriver guiden. Både på längden och bredden. Sen så inte för att jag är så bra på svenska och ska klaga, men på email står det "email" där det ska stå Email" ;) Redigerat 4 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Skrivet 4 Juli 2010 Som sagt tidigare, förstora rutan där man skriver guiden. Både på längden och bredden. Sen så inte för att jag är så bra på svenska och ska klaga, men på email står det "email" där det ska stå Email" ;) Okey =) Citera
ZeRoZ Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Skrivet 18 Juli 2010 Bra sida men designen måste bytas ut annars :cool: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.