Killingspree Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Antingen så trollar han eller så är hans morsa väldigt puckad. OnT: Hon borde kunna kolla hennes saldo och ifall det har dragits pengar mailar du bara steam, https://support.steampowered.com där mailar du dom, regga dig och logga in på support konto och sen skickar du en "fråga" genom att trycka på ställ en fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Herregud, hon har ju kollat om dom har dragit pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Herregud, hon har ju kollat om dom har dragit pengar. Och? Drog dom pengar eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Herregud, hon har ju kollat om dom har dragit pengar. Och? Drog dom pengar eller inte? Dom drog inga pengar. Redigerat 5 Juli 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Dåså,köp det spel du vill ha på steam igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Jo, det är så att jag har frågat min mamma om vi kan köpa något spel på Steam nu när det ändå är rea på många spel men hon vet inte riktigt om hon vill göra det för hon tror att någon kanske tar alla hennes pengar som hon har på kortet då. Jag har försökt övertala henne att det inte är farligt och många av mina kompisar har gjort det. Men jag har också börjat bli lite osäker på om det verkligen är säkert bara för att mamma tror det. Så är det verkligen 100% säkert att köpa spel på Steam? Klart man kan lita på dem, Steam är skapat av Valve. Valve är nog världens största spelföretag. 100% säkert ifall dem inte har blivit hackade av några kineser eller något sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Dåså,köp det spel du vill ha på steam igen.Men va fan vill du?Ändra signatur, det är bara FP som är cool nog att ha ett av mina dumma utlåtande i sin signatur. OnT: Då är det ingen fara ju? Köp om det igen. Redigerat 5 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Ok :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Dåså,köp det spel du vill ha på steam igen.Men va fan vill du?Ändra signatur, det är bara FP som är cool nog att ha ett av mina dumma utlåtande i sin signatur. OnT: Då är det ingen fara ju? Köp om det igen. HEEEEY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Dåså,köp det spel du vill ha på steam igen. Men va fan vill du? Ändra signatur, det är bara FP som är cool nog att ha ett av mina dumma utlåtande i sin signatur. OnT: Då är det ingen fara ju? Köp om det igen. HEEEEY! Fridays kärlek får gärna också ha mina dumma utlåtanden. =D Du kan ju alltid säga till morsan att Valve är ett av världens största spel företag. Redigerat 5 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.