Gäst sPLAT Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Min dator har blivit alldeles konstig för där explorer ska vara syns inget, och detta är störande för syns inte START heller så man kommer knappt åt några program. Nån som vet vrf det är såhär? Märkte nu att explorer inte ens är på, nån som vet hut jag kan sätta på det igen? Redigerat 5 Juli 2010 av sPLAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 CTRL + ALT + DELETE > Ny Process > skriv explorer.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) ctrl + alt + delete > arkiv > ny aktivitet > skriv in explorer.exe Om det är så du menar :P Redigerat 5 Juli 2010 av MaryJane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Ser fortfarande inget där nere. :(, nån som vet vrf jag inte gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Ser fortfarande inget där nere. :(, nån som vet vrf jag inte gör det?Förmodligen något virus som har blockat explorer.exe.Starta datorn i felsäkert läge. Skaffa Spyware Doctor och sök igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Ser fortfarande inget där nere. :(, nån som vet vrf jag inte gör det?Förmodligen något virus som har blockat explorer.exe.Starta datorn i felsäkert läge. Skaffa Spyware Doctor och sök igenom. Fick fram det igen, fast nu syns inte programmen jag har öppna fast explorer.exe syns nu.Hur lång tid tar en genomsökning? Hur startar jag i felsäkert läge? Redigerat 5 Juli 2010 av sPLAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Gör en systemåterställning. Start/Tillbehör/Systemverktyg/Systemåterställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Ser fortfarande inget där nere. :(, nån som vet vrf jag inte gör det? Förmodligen något virus som har blockat explorer.exe. Starta datorn i felsäkert läge. Skaffa Spyware Doctor och sök igenom. Fick fram det igen, fast nu syns inte programmen jag har öppna fast explorer.exe syns nu.Hur lång tid tar en genomsökning? Hur startar jag i felsäkert läge? Starta om datorn.Tryck på F8 precis innan Windows börjar ladda. Välj felsäkert läge. Är dock inte säker på om det var F8 eller F9. En genomsökning tar runt 1-2 timme/timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N3os3r Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Ser fortfarande inget där nere. :(, nån som vet vrf jag inte gör det? Förmodligen något virus som har blockat explorer.exe. Starta datorn i felsäkert läge. Skaffa Spyware Doctor och sök igenom. Fick fram det igen, fast nu syns inte programmen jag har öppna fast explorer.exe syns nu. Hur lång tid tar en genomsökning? Hur startar jag i felsäkert läge? Starta om datorn.Tryck på F8 precis innan Windows börjar ladda. Välj felsäkert läge. Är dock inte säker på om det var F8 eller F9. En genomsökning tar runt 1-2 timme/timmar. I lole'd när jag läste det inlägget. En virus genomsökning tar inte 1-2 två timmar. Brukar ta runt 10-20 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Beros på om man väljer att skanna allting eller inte. Sen beros det givetvis på vilket antivirus man har. Vissa är snabba vissa är slöa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Beros på om man väljer att skanna allting eller inte. Sen beros det givetvis på vilket antivirus man har. Vissa är snabba vissa är slöa. Sen det som påverkar det mest är ju hur många filer du har;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Beros på om man väljer att skanna allting eller inte. Sen beros det givetvis på vilket antivirus man har. Vissa är snabba vissa är slöa. Sen det som påverkar det mest är ju hur många filer du har;) aa precis. att den blir seg. :o Inte för att min blir det. Men vissa blir det. beror på vilken dator man har... ^_^ Redigerat 6 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.