PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med. tack i förhand Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med. tack i förhand Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.Vill du inte vara med folk i din egen åldersgrupp? =D Och ja, göra ett online spel är inte simpelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med. tack i förhand Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.Vill du inte vara med folk i din egen åldersgrupp? =D Och ja, göra ett online spel är inte simpelt. .................... Menade inte så menade att jag inte skulle dra igång ett projekt som tar år liksom som sådana spel som The West gladiatus osv osv osv osv menade att vi skulle dra iggr ett litet projekt där vi ska göra ett stick figure town game inte nå jäkla stort projekt..-................. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med. tack i förhand Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Vill du inte vara med folk i din egen åldersgrupp? =D Och ja, göra ett online spel är inte simpelt. .................... Menade inte så menade att jag inte skulle dra igång ett projekt som tar år liksom som sådana spel som The West gladiatus osv osv osv osv menade att vi skulle dra iggr ett litet projekt där vi ska göra ett stick figure town game inte nå jäkla stort projekt..-................. Öh jo, det är ett stort projekt.Online spel gör man inte genom att trycka på en knapp -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Asso det tar ca 1 månad att göra ett spel vi klarar det asso sluta skriva här om du inte ska vara med eller inte har något viktigt att tillägga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Asso det tar ca 1 månad att göra ett spel vi klarar det asso sluta skriva här om du inte ska vara med eller inte har något viktigt att tillägga...Ingen kommer vara intresserad, just face it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Det är busenkelt att göra onlinespel ju :visslar: Vilket språk har du tänkt att använda dig av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Hur menar du språk svenska engelska???+ eller programerings språk?? xD Dålig fråga....... (av mej asso) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Programmerings språk ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Hur menar du språk svenska engelska???+ eller programerings språk?? xD Dålig fråga....... (av mej asso)*facepalm*Känner på mig att ni kommer faila. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Jag med men man ska inte känna sig cool för det och posta såsom CrazyCake gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Hur menar du språk svenska engelska???+ eller programerings språk?? xD Dålig fråga....... (av mej asso) http://dreamtmwa.org/Smileys/default/Facepalm14.gif Jag kan inte koda och om jag kunde det skulle jag inte vara intresserad.. men får väl önska dig lycka till med ditt onlinespel :) (du lär behöva det..) Redigerat 5 Juli 2010 av Xagez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg