WASD Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Men jag menar lite som transformice, det behövs massor av koder o.s.v och desto mer man är desto snabbare tar det att fixa alla buggs/glitch.När de väl kom på idén till Transformice tror jag inte det var så svårt eller tog så lång tid att programmera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 ok jag är 14 14? du beter dig som 7. Om du inte ljuger tycker jag synd om dig :( Sorry jag var bara på dåligt humor, lät väl det gå ut över fel person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperNintendo Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med. tack i förhand Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej... Hej! Jag kan hjälpa till med att fixa ljudeffekter. Jag postar ljudfiler i .wav format. Car_Crash.wav Car_Skid.wav Cash_Register.wav Coin.wav Dood_Bang.wav Door_Shut.wav Explosion.wav Fire.wav Heavy_Rain.wav Machine_Gun.wav Motorcykle.wav Punch.wav Rain.wav Waterfall.wav Zipper.wav Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg