Hoppa till innehåll

Göra Ett Spel..


PortaL

Rekommendera inlägg

Lägger ner allt !!!!!!! Har inte tid till detta just nu fick just reda på att jag skulle göra spela en Counter strike 1.6 match med mitt lag om 1 månad och vi skulle träna 1 timme per dag kl 9-10 (bara då jag har tid med programmering)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lägger ner allt !!!!!!! Har inte tid till detta just nu fick just reda på att jag skulle göra spela en Counter strike 1.6 match med mitt lag om 1 månad och vi skulle träna 1 timme per dag kl 9-10 (bara då jag har tid med programmering)

Yea right. Dirr efter alla tackade nej och tyckte att du var n00bzor så kom du på att du hade match?

 

Aja lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Jag med men man ska inte känna sig cool för det och posta såsom CrazyCake gjorde.

 

 

Lägger ner allt !!!!!!! Har inte tid till detta just nu fick just reda på att jag skulle göra spela en Counter strike 1.6 match med mitt lag om 1 månad och vi skulle träna 1 timme per dag kl 9-10 (bara då jag har tid med programmering)
Hahahhaha.

 

WASD: Jag försöker inte leka cool, jag försöker få han att inse att det är ett väldigt svårt projekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Vill du inte vara med folk i din egen åldersgrupp? =D

Ingen kommer vara intresserad, just face it.
"Försöka vara cool" kanske var fel uttryck då, men jag hoppas du förstår vad jag menar. Vara otrevlig är väl ett bättre uttryck.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nått gammalt spel jag gjorde med har slutförts. Men som Crazycake sa så verkade han inte veta så mycket om det. Men onlinespel och onlinespel är inte riktigt samma sak (fattar ni hur jag menar?).

 

Onlinespel: Som cs, wow osv. Man spelar med andra spelare via internet.

Onlinespel: Som flashspel. Man spelar via en browser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onlinespel: Som cs, wow osv. Man spelar med andra spelare via internet.

Onlinespel: Som flashspel. Man spelar via en browser.

Vanliga flashspel är inte online. Jag tycker det är fel att kalla dem onlinespel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägger ner allt !!!!!!! Har inte tid till detta just nu fick just reda på att jag skulle göra spela en Counter strike 1.6 match med mitt lag om 1 månad och vi skulle träna 1 timme per dag kl 9-10 (bara då jag har tid med programmering)

Då vet vi!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onlinespel: Som cs, wow osv. Man spelar med andra spelare via internet.

Onlinespel: Som flashspel. Man spelar via en browser.

Vanliga flashspel är inte online. Jag tycker det är fel att kalla dem onlinespel.

 

Det håller jag klart med. Men folk kallar det onlinespel av nån anledning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onlinespel: Som cs, wow osv. Man spelar med andra spelare via internet.

Onlinespel: Som flashspel. Man spelar via en browser.

Vanliga flashspel är inte online. Jag tycker det är fel att kalla dem onlinespel.

 

Det håller jag klart med. Men folk kallar det onlinespel av nån anledning.

 

För att man bara hittar dom online?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...