Gäst jeppedoli Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Ficksade problemet med att avinstallera spyware doctor. Kommer troligtvis aldrig köra med det igen! Hej. Behöver akut hjälp! Jag installerade Spyware doctor och rensade lite för det var ett tagsen jag körde med virus skydd. Spyware Doctor hittade 37 st tror jag. (3 trojaner tror jag och typ 36 infektioner eller nånting) Och jag rensade dom och allt. Men nu så varje gång jag öppnar Internet Explorer så blir det internet explorer har slutat fungera! Redigerat 5 Juli 2010 av jeppedoli Citera
Gäst pong218 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Skrivet 5 Juli 2010 Ficksade problemet med att avinstallera spyware doctor. Kommer troligtvis aldrig köra med det igen! Hej. Behöver akut hjälp! Jag installerade Spyware doctor och rensade lite för det var ett tagsen jag körde med virus skydd. Spyware Doctor hittade 37 st tror jag. (3 trojaner tror jag och typ 36 infektioner eller nånting) Och jag rensade dom och allt. Men nu så varje gång jag öppnar Internet Explorer så blir det internet explorer har slutat fungera! Spyware doctor är inte pålitligt program, har flera gånger tidigare hört att ett är ett fejkat program. Så mitt ips avinstallera det och använd något bättre program. Om du inte får igång det efter det så får du nog ta och orminstallera datorn då internet explorer är integrerat i windows och är därför svårt att ominstallera. Citera
OGP Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Skrivet 5 Juli 2010 Spyware Doctor är nog världens bästa anti-spyware. Nuff said. Spyware Doctor received the PC World Best Buy award in the October 2007 issue of the magazine saying "PC Tools' Spyware Doctor 5.0 was the clear winner, outperforming the competition at detecting and removing our test set of adware and spyware samples." Spyware Doctor has received several Editors' Choice awards from PC Magazine, including one for Spyware Doctor with AntiVirus 5.5 in 2008. The product has also received numerous other awards from around the globe. Fortfarande lika bra. Citera
swagzter Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Skrivet 5 Juli 2010 Jadu! Den här guiden verkar fixa just ditt problem. http://www.brighthub.com/computing/windows...cles/44681.aspx :iluvff: Citera
Rammus Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Skrivet 5 Juli 2010 "Spyware Doctor hittade 37 st tror jag. (3 trojaner tror jag och typ 36 infektioner eller nånting)" Bara så du vet så är 36 + 3 = 39 Men, Spyware Doctor är ett bra program! Citera
Gäst JespOL Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 Ok. Men jag var nyss ute i skogen med gräsklipparen och körde fast och blev myggbiten! Och det är mycket värre än att internet explorer slutat fungera. Men det fungerar iallafall nu :) P.S jag körde fast med gräsklipparen i diket med vatten med också :rolleyes: Citera
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Men hur kommer du in hit och kan skriva ett ämne då?. Om din webläsare ej fungerar?. :P tror det är mäst att du vill ha mera FuskaRank. :_ Redigerat 6 Juli 2010 av Dreamhacker Citera
JePPe9 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 Men hur kommer du in hit och kan skriva ett ämne då?. Om din webläsare ej fungerar?. :P tror det är mäst att du vill ha mera FuskaRank. :_ Kanske lånar nån annans dator? Citera
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 Men hur kommer du in hit och kan skriva ett ämne då?. Om din webläsare ej fungerar?. :P tror det är mäst att du vill ha mera FuskaRank. :_ Kanske lånar nån annans dator? Mm Citera
Gäst JespOL Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 Nä, jag skulle kunna låna farsans dator men Google Chrome fungerade. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.