Hoppa till innehåll

Spyware Doctor

Rekommendera inlägg

Gäst jeppedoli
Skrivet (redigerat)

Ficksade problemet med att avinstallera spyware doctor. Kommer troligtvis aldrig köra med det igen!

Hej. Behöver akut hjälp!

Jag installerade Spyware doctor och rensade lite för det var ett tagsen jag körde med virus skydd.

Spyware Doctor hittade 37 st tror jag. (3 trojaner tror jag och typ 36 infektioner eller nånting)

Och jag rensade dom och allt. Men nu så varje gång jag öppnar Internet Explorer så blir det internet explorer har slutat fungera!

Redigerat av jeppedoli
Gäst pong218
Skrivet

Ficksade problemet med att avinstallera spyware doctor. Kommer troligtvis aldrig köra med det igen!

Hej. Behöver akut hjälp!

Jag installerade Spyware doctor och rensade lite för det var ett tagsen jag körde med virus skydd.

Spyware Doctor hittade 37 st tror jag. (3 trojaner tror jag och typ 36 infektioner eller nånting)

Och jag rensade dom och allt. Men nu så varje gång jag öppnar Internet Explorer så blir det internet explorer har slutat fungera!

Spyware doctor är inte pålitligt program, har flera gånger tidigare hört att ett är ett fejkat program. Så mitt ips avinstallera det och använd något bättre program. Om du inte får igång det efter det så får du nog ta och orminstallera datorn då internet explorer är integrerat i windows och är därför svårt att ominstallera.

Skrivet

Spyware Doctor är nog världens bästa anti-spyware. Nuff said.

Spyware Doctor received the PC World Best Buy award in the October 2007 issue of the magazine saying "PC Tools' Spyware Doctor 5.0 was the clear winner, outperforming the competition at detecting and removing our test set of adware and spyware samples."

Spyware Doctor has received several Editors' Choice awards from PC Magazine, including one for Spyware Doctor with AntiVirus 5.5 in 2008. The product has also received numerous other awards from around the globe.

Fortfarande lika bra.

Skrivet

"Spyware Doctor hittade 37 st tror jag. (3 trojaner tror jag och typ 36 infektioner eller nånting)"

Bara så du vet så är 36 + 3 = 39

Men, Spyware Doctor är ett bra program!

Gäst JespOL
Skrivet

Ok.

Men jag var nyss ute i skogen med gräsklipparen och körde fast och blev myggbiten! Och det är mycket värre än att internet explorer slutat fungera. Men det fungerar iallafall nu :)

P.S jag körde fast med gräsklipparen i diket med vatten med också :rolleyes:

Gäst Dreamhacker
Skrivet (redigerat)

Men hur kommer du in hit och kan skriva ett ämne då?. Om din webläsare ej fungerar?. :P

tror det är mäst att du vill ha mera FuskaRank. :_

Redigerat av Dreamhacker
Skrivet

Men hur kommer du in hit och kan skriva ett ämne då?. Om din webläsare ej fungerar?. :P

Kanske lånar nån annans dator?

Gäst Dreamhacker
Skrivet

Kanske lånar nån annans dator?

Mm

Gäst JespOL
Skrivet

Nä, jag skulle kunna låna farsans dator men Google Chrome fungerade.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...