skatan222 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Nu när jag har köpt ett kit.... hur fixar jag med hårddisken åp mitt arcade...jag ska ju sätta det "på" xboxen. Sen hur aktiverar jag mitt live? Och måste jag göra nåt specielt på mitt CoD MW2 för att kunna spela live på det eller är det bara å gå in på multiplayer>Xbox live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Då du aktiverat ditt live är det bara att köra. Då du får ditt live så är det bara att säkert läsa på den hur du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Såvida det inte är ett EA spel så är det oftast bara att köra. EA spel brukar kräva att du skapar ett EA-konto för att kunna spela multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Nu när jag har köpt ett kit.... hur fixar jag med hårddisken åp mitt arcade...jag ska ju sätta det "på" xboxen. Kan du utveckla..? Ska du sätta kitet eller hårddisken på xboxen och varför ska hårddisken fixas? Och måste jag göra nåt specielt på mitt CoD MW2 för att kunna spela live på det eller är det bara å gå in på multiplayer>Xbox live?Du måste ha skivan i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.