Viruz256 Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 men har priesten inte någon healing-over-time spell?Bara 1. Druider har 3. Och de helar som satan. 3?? Dom har väl 5? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 men har priesten inte någon healing-over-time spell? Bara 1. Druider har 3. Och de helar som satan. 3?? Dom har väl 5? Rejuv, Regrowth, Lifebloom. Har jag missat två? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 men har priesten inte någon healing-over-time spell? Bara 1. Druider har 3. Och de helar som satan. 3?? Dom har väl 5? Rejuv, Regrowth, Lifebloom. Har jag missat två? :S Aj aj aj Zaff, du glömde att Lifebloom stackar.. Det blir fler! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 men har priesten inte någon healing-over-time spell? Bara 1. Druider har 3. Och de helar som satan. 3?? Dom har väl 5? Rejuv, Regrowth, Lifebloom. Har jag missat två? :S Aj aj aj Zaff, du glömde att Lifebloom stackar.. Det blir fler! :P Hahahaha, men vafan. Unfair! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 men har priesten inte någon healing-over-time spell? Bara 1. Druider har 3. Och de helar som satan. 3?? Dom har väl 5? Wild growth och tranquility?? Eller dom räknas inte? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 men har priesten inte någon healing-over-time spell? Bara 1. Druider har 3. Och de helar som satan. 3?? Dom har väl 5? Wild growth och tranquility?? Eller dom räknas inte? :P Wild Growth räknas ja, men Tranquility är ju ändå en channeled spell, så det är ju som att göra en aoe penance på alla i gruppen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 men har priesten inte någon healing-over-time spell? Bara 1. Druider har 3. Och de helar som satan. 3?? Dom har väl 5? Wild growth och tranquility?? Eller dom räknas inte? :P Wild Growth räknas ja, men Tranquility är ju ändå en channeled spell, så det är ju som att göra en aoe penance på alla i gruppen? Kk, men då har dom 4 iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Druider är väldigt bra healers till tanken och möjligen offtanken. Priests är bra raidhealers, med deras prayer of healing och skölden :DVisste inte det, tack för att du förklarade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Druider är väldigt bra healers till tanken och möjligen offtanken. Priests är bra raidhealers, med deras prayer of healing och skölden :DVisste inte det, tack för att du förklarade Var väl så lite, tog en tid för mig att lära också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg