Kira1 Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 men nu har det varit så ett bra tag jag är sugen på att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Oj...Oj Är du död nu??? du har ju inte fått hjälp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) asså du gillar ju också spelet det var ju du som visade mig det och nu skojar du om att det inte funkar föresten funkar det för dig eller Redigerat 11 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 vet inte om det funkar...Vilken tid på dygnet provar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 så fort jag vaknar och flera gånger om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 abc ska prova om det funkar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 ok säg till om det funkar för jag vill veta om det är så för alla eller bara för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 det funkar fortfarande inte ofta serven är nere så här länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.