Hoppa till innehåll

En Anledning Att Sluta Spela Cod

Rekommendera inlägg

Gäst GUNSxNxROSES

Jag tycker att ni ska ge fan i o köpa map packsen om ni stånar och gnäller!

hur vet du att dom har köpt map packsen då?

Ja antagligen eftersom dom står och gnäller om hur dyrt det är!

En desperatsak att man vill ha dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

men man kanske tycker att det är det är dyrt, och därför inte laddar ner dom?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CoD är och kommer alltid att vara ett spel för den stora och dumma massan, och det är såna spel man tjänar pengar på, tråkigt nog.

Exakt.

MK - Jag vill absolut inte köpa dessa map packs, skulle inte gjort det förrens det skulle vara gratis. Tyvärr så kommer fler och fler spel bli likt COD då man tjänar så mycket pengar på det. Dyra mappacks till exempel. 

För tillfället finns det 16 ifrån början. Om man då köper spelet för 500 kr så betalar man alltså för 16 dåliga (enligt mig) maps, 31kr/styck. Det är cirka 30kr/styck i de nya map packs..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sPLAT

Ahmen herregud, är du dum i huvudet elr? Man ser ju hur jävla mycket ett map pack kostar innan man köpt det,
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, och du är en otroligt liten del av massan.

Vem vill göra ett spel som 4% kommer tycka om? BF:BC2 klarade sig bara för att det var med balanserat än mw2. Om de skulle släppa en pverkligare version så skulle det garanterat få mer spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det vet jag redan. Men BC1 var ett bättre spel. Men DICE valde att göra fel och göra ett skitspel.

Jag vill spela verkliga och roliga spel. Där man får tänka taktiskt och inte bara rusha fram.

CoD är och kommer alltid att vara ett spel för den stora och dumma massan, och det är såna spel man tjänar pengar på, tråkigt nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag pratar inte om uberverkliga. Men jämför COD med Battlefield = Battlefield är verkligare.

Ja, och det gör BF ett dåligare spel.

Verklighet =/= underhållning.

BC2 ser fan så mycket bättre ut än MW2. Dice har ju släppt patcher och sådant så att "weapon-balance" är bra. Inget vapen är overpowered i BC2.

Verklighetsrelaterade spel kommer aldrig finnas, men i det här fallet är BC2 verkligare än MW2, och det gör så att BC2 är bättre.

Så desto mer verklighetsrelaterat det är, desto bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...