Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag pratar inte om uberverkliga. Men jämför COD med Battlefield = Battlefield är verkligare. Verkligare betyder inte verkligt. Ärligt talat vem vill ha verkliga spel? Skulle du vilja känna allt din soldat gör, bli lika utmattad etc.? Spelet kan fortfarande vara verkligt även fast det är balanserade vapen.Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ni förstår inte vad jag menar med verkligt.. Jämför MW2 med COD2, COD2 är verkligare. Jämför MW2 med Bc1, Bc1 är verkligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Och du är den enda som bryr dig om verklighet. Oss andra bvill ha balans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Nej, det kan jag lova att jag inte är. Och ett spel kan ha balans och verklighet. Bara för att jag säger "verkligare" så menar jag inte verkligt som i verkligheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ni förstår inte vad jag menar med verkligt.. Jämför MW2 med COD2, COD2 är verkligare. Jämför MW2 med Bc1, Bc1 är verkligare. Lär dig skilja på mer/mindre verkligt och VERKLIGT. Det är en stor skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ni förstår inte vad jag menar med verkligt.. Jämför MW2 med COD2, COD2 är verkligare. Jämför MW2 med Bc1, Bc1 är verkligare. Lär dig skilja på mer/mindre verkligt och VERKLIGT. Det är en stor skillnad. Ska du säga som inte ens kan vänster och höger. Klart det Cod är verkligt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Tycker du COD är verkligt? Hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Ni förstår inte vad jag menar med verkligt.. Jämför MW2 med COD2, COD2 är verkligare. Jämför MW2 med Bc1, Bc1 är verkligare. Lär dig skilja på mer/mindre verkligt och VERKLIGT. Det är en stor skillnad. Ska du säga som inte ens kan vänster och höger. Klart det Cod är verkligt -.- nja man kan inte säga att något spel är direkt verkligt, MW2 är ett exempel. Att få 20 skott i magen och sen vara lite dizzy i 10 sekunder sen så fortsätter man kuta omkring och massmörda som om inget hänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Ett COD-spel ska inte vara verkligt, det ska vara balanserat, så att inga vapen blir "overused" såsom MP40 i WaW, och UMP i MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 En sak som vapen kan gärna vara balanserade, eftersom det förstör spelupplevelsen annars. Men nu menar jag verkligt på.. ett annat vis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 På vilket vis då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Så som det inte är i COD, alla perks och sådant gör det även overkligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg