Ztar Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Hej! Jag har spelat fotboll i snart 13 år nu och om du vill bli vigare ska du se till att strecha mycket Morgon och kväll före träningarna och efter träningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Spelade fotboll sedan jag var 4 år... Men slutat och nu har jag blivit latare. Men om du har nyss börjat på fotboll och inte gått något annat träning så ska du inte pressa hårt i början, du ska spela lugnt och gå på träningar så blir du bättre Va? Har kört fotboll sen ja var 5 och tränar regelbundet stenhårt både på fritid och träningar Ärligt, dum fråga igentligen. Det är ju bara att stretcha men tack iallafall för att ni orkade svara :) lås gärna tråden den känns helt onödig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Alltså, för att bli bra på fotboll räcker det nog med att spela mycket fotboll skulle jag gissa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.