Tonfisksallad Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Vad fan är Tribia? Det heter Tibia och det laddar man ner från deras hemsida. Det tar ca 22 MB. Säg inte emot, jag har det installerat. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 oj sorry jag förväxlade det med tribia wars glömde bort att det fanns nånting som hete bara tibia men det är fortfarande inget spel man köper i nån affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Nej, men det finns premium du kan köpa i en viss tid. Du får tillgång till nya monster, ställen, quests, EQ, Svargrond arena, åka båt för snabbare transport och nya outfits. De är ganska billigt har jag för mig. 70 SEK för 1 månad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 ja men jag får inte köpa såna saker för mina föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Det är då ingenting som duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 a men det är inte mitt fel att jag inte får köpa såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Aion? Låt Mig Göra Jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Fable1, är du 12 eller något liknande? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 nej men har stränga föräldrar Aion? Låt Mig Göra Jobbet det såg kull ut men det är så att man bara betala när man köper spelet sen inge mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 nej men har stränga föräldrar Aion? Låt Mig Göra Jobbet det såg kull ut men det är så att man bara betala när man köper spelet sen inge mer Nej. Det kostar i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 typiskt annars hade det varit perfekt får väll testa tibia då hoppas bara inte datorn blir allt för seg efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 All Points Bulletin (+18) finns INGET köpe online som bara kostar att köpa!!! eller kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.