Kira1 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) jag undrar vilken version av harry potter och hemligheternas kammare som följer filmen mest eftersom den finns på olika consoler så undrar jag har gamecube versionen men den är usel blir typ aldrig som i filmen förut i skolan när jag var liten hade dom harry potter och hemligheternas kammare på datorn och den följde filmen super bra och jag har för med att den var på svenska också men finns det nån som följer filmen ännu mer tvivlar på att den på gameboy följer filmens handlinge nå bra Redigerat 8 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Snälla, använd kommatecken. Men om handlingen var så bra på datorn, köp spelet till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 men jag vill veta om det finns en ännu bättre version Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Det skapas ett spel till varje konsol/dator. Spelen till Gamecube är inte likadana som de är till datorn. Det finns inte en nyare tvåa om du nu tror det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 men jag vet men alla är olika och följer filmen på olika sätt bara för att gamecube versionen följer filmen sämre än den på datorn behöver den inte vara sämre men jag vill ha den som följer filmen bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 men jag vet men alla är olika och följer filmen på olika sätt bara för att gamecube versionen följer filmen sämre än den på datorn behöver den inte vara sämre men jag vill ha den som följer filmen bästDet var samma ''handling'' på Gamecube och PS2, men inte på PC/Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Emma Watson är söt.. Btw, inte många spel som följer filmers handling. Redigerat 9 Juli 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) harry potter och de vises sten var lätt att hitta ett spel som följer filmen perfekt Redigerat 9 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Jag antar den följer bäst till PC, bara en ren gisning... För att du sa att den följde "super bra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 ja men det var när jag var liten när jag tittar på youtube värkar det som om den har gjorts om nån gång efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Helvete, hundra ord och ingen punkt. Det går ju knappt att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 håll er till ämnet och strunta i hur jag skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.