Killingspree Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Hejsan allihopa, jag skulle vilja att någon hackade min dator och gav mig lösenordet till admin andvändaren(ifall det går, vilket det borde.), min dator är nästan fullkomligt låst av min farsa, kommer inte åt nåt som han inte godkänt, datorn stängs av klockan 9 osv. Kan erbjuda en liten summa fm men inget mer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Höhö, har han föräldraskyddet igång ? Hur gammal är du ? Btw, tror inte det är så många som kan det här.. Redigerat 8 Juli 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 8 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Höhö, har han föräldraskyddet igång ? Hur gammal är du ? Btw, tror inte det är så många som kan det här.. 13, men jag har laddat hem virus en gång som jag rensade datorn efteråt på direkten men då fick jag iaf ingen tillgång mer, och nyligen dampade han söder på mig och ändrade så den blev ännu mer låst :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Starta den i felsäkert läge, det kanske gör susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 13 år, föräldraskydd säger'u? HAHAHA! Ok... men jag vet inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 som KalphiteQ sade. om det inte funkar kollar runt lite på youtube :) har du vista eller windows 7 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 :blink: Har du föräldraskydd är det av en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 13 år, föräldraskydd säger'u? HAHAHA! Ok... men jag vet ingetMogen kommentar! Ontopic: Som flera andra har sagt, kolla runt på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Att starta datorn i felsäkert läge brukar fungera. Kan inte så mycket om föräldraskydd, vad är det för något han använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Fråga din farsa om han kunde tänka sig att ta bort skyddet? Annars googla Keylogger och använd en sådan till att sno lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Du kan cracka admin användarens lösenord med programmet ophCrack. http://ophcrack.sourceforge.net/download.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Att datorn stänger av sig klockan 9 på kvällen kan bero på att ni har en timer i kontaktuttaget som sitter i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.