Hoppa till innehåll

Hacka Min Dator

Killingspree

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

datorn stängs inte riktigt av, den bara loggas ut och låser andvändaren så jag måste logga in på admin först... vilket jag inte kan lösenordet till, sen kan jag inte ladda hem något, men jag har en teori om att jag kan ta emot saker på skype för där har det inte kommit upp något om att jag inte kan ladda ner filen. Jag har Vista och föräldrar skyddet är inbyggt, nåt child safety som kommer med datorn. Angående Oph crack/hack, behöver man installera? kan inte installera något eller tanka hem :( men som tidigare sagt, jag har en teori om skype.

[EDIT] Oph är en installer så kan inte andvända, och jag kom på en sak, går det t.ex att köra teamviewer sen någon kopplar upp sig till mig och crackar passet?

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

datorn stängs inte riktigt av, den bara loggas ut och låser andvändaren så jag måste logga in på admin först... vilket jag inte kan lösenordet till, sen kan jag inte ladda hem något, men jag har en teori om att jag kan ta emot saker på skype för där har det inte kommit upp något om att jag inte kan ladda ner filen. Jag har Vista och föräldrar skyddet är inbyggt, nåt child safety som kommer med datorn. Angående Oph crack/hack, behöver man installera? kan inte installera något eller tanka hem :( men som tidigare sagt, jag har en teori om skype.

[EDIT] Oph är en installer så kan inte andvända, och jag kom på en sak, går det t.ex att köra teamviewer sen någon kopplar upp sig till mig och crackar passet?

Jobbigt, men har sett en grej på teknikmagasinet, det ser ut som ett usb minne men den sparar allt som skrivs på datan. Köp en sån sen plugga in den i datorn typ kl 7 på morgonen och titta igenom den på kvällen, vips så har du lösenordet! :)

EDIT :Såg att den kostar en del...

http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product...mp;artnr=570053

Har du tillgång till cmd? isåfall finns det ett commands som du kan se alla användares lösenord på datan! :D googla på cmd commands :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...