TJaalol Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Att datorn stänger av sig klockan 9 på kvällen kan bero på att ni har en timer i kontaktuttaget som sitter i väggen. Finns även program som gör så att datorn/internet stängs av vid en angiven tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) datorn stängs inte riktigt av, den bara loggas ut och låser andvändaren så jag måste logga in på admin först... vilket jag inte kan lösenordet till, sen kan jag inte ladda hem något, men jag har en teori om att jag kan ta emot saker på skype för där har det inte kommit upp något om att jag inte kan ladda ner filen. Jag har Vista och föräldrar skyddet är inbyggt, nåt child safety som kommer med datorn. Angående Oph crack/hack, behöver man installera? kan inte installera något eller tanka hem :( men som tidigare sagt, jag har en teori om skype. [EDIT] Oph är en installer så kan inte andvända, och jag kom på en sak, går det t.ex att köra teamviewer sen någon kopplar upp sig till mig och crackar passet? Redigerat 10 Juli 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 datorn stängs inte riktigt av, den bara loggas ut och låser andvändaren så jag måste logga in på admin först... vilket jag inte kan lösenordet till, sen kan jag inte ladda hem något, men jag har en teori om att jag kan ta emot saker på skype för där har det inte kommit upp något om att jag inte kan ladda ner filen. Jag har Vista och föräldrar skyddet är inbyggt, nåt child safety som kommer med datorn. Angående Oph crack/hack, behöver man installera? kan inte installera något eller tanka hem :( men som tidigare sagt, jag har en teori om skype. [EDIT] Oph är en installer så kan inte andvända, och jag kom på en sak, går det t.ex att köra teamviewer sen någon kopplar upp sig till mig och crackar passet? Jobbigt, men har sett en grej på teknikmagasinet, det ser ut som ett usb minne men den sparar allt som skrivs på datan. Köp en sån sen plugga in den i datorn typ kl 7 på morgonen och titta igenom den på kvällen, vips så har du lösenordet! :) EDIT :Såg att den kostar en del... http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product...mp;artnr=570053 Har du tillgång till cmd? isåfall finns det ett commands som du kan se alla användares lösenord på datan! :D googla på cmd commands :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Jag vet inte anledningen till varför föräldraskyddet är på, men beroende på vad det är kan du ju försöka prata med honom att ta bort det. Du är 13 år och är nog mogen att inte ha föräldraskyddet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Du kanske kan använda en annan dator för att ladda ner och bränna OhpCrack till en cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Du kanske kan använda en annan dator för att ladda ner och bränna OhpCrack till en cd.iofs ska prova när jag kommer till morsan.Nej jag har inte tillgång till cmd, har försökt förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Förstår inte hur vi ska kunna hacka dig om du inte ens kan ladda hem filer. Vill du att vi ska komma hem till dig och ge dig ett USB minne som har en keylogger? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Jag har gjort en keylogger med visual basic, den fungerar perfekt..... Men problemet är att du måste ha den uppe för att den ska fungera... Och din acc låser 9.. Men du kan alltid "Växla användare", sen när du pappa ska logga in så kommer det ju :)... Tror jag :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Ge mig bara tips, jag ska försöka fixa det första med usben/cd:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.