Gäst JespOL Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Hej. Jag har ett program som heter XtoDvdconverter3 och det är är bra det konverterar 700mbs filmen till dvd och sen bränned det direkt. Men det tar ca 70 min eller mer. Så jag undrar om det finns nått sätt att kunna konvertera filmen snabbt? För jag har inte tid att konvertera idag för vi ska se på filmen om max 20 min. Hjälp fort! :o Den som svarar och det går fort får 100 FM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Att konvertera filmer tar mycket kraft. Om du kollar på processoranvändningen under konverteringen bör den ligga på 100%. Om du bara vill se filmen på TV är det bästa att koppla datorn direkt till TVn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Okej. Så det går inte att konvertera snabbt? Jag kom på att jag kan kolla genom xboxet på delade filmer:D Jippi :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Skaffa programmet Burn my Files. Det är inte gratis men det finns en trail i 30 dagar men det är sjukt bra, brända över 4 Gig film på 20-25 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Nero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.