Str4ndB3rg Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Hej, jag använder Steelseries headset och som ni vet ska ju sladden va på vänster sidan men om jag har det så hör jag fel. Är det nån framför mig så hör jag det som att det är någon bakom mig. Har jag det på fel har så hör jag rätt men får skit ont i örat då ^^ Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Sänk volymen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Hej, jag använder Steelseries headset och som ni vet ska ju sladden va på vänster sidan men om jag har det så hör jag fel. Är det nån framför mig så hör jag det som att det är någon bakom mig. Har jag det på fel har så hör jag rätt men får skit ont i örat då ^^ Tacksam för svar. Tvärtom för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Ähum, headset eller hörlurar? Ser jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Headset = Hörlurar för mig sorry jag menar headset. ''Sänk volymen''? Jag spelar ofta ganska seriöst och behöver hög volym :) Finns det ingenting om att fixa så att ljudet skiftar sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Headset = Hörlurar för mig sorry jag menar headset. ''Sänk volymen''? Jag spelar ofta ganska seriöst och behöver hög volym :) Finns det ingenting om att fixa så att ljudet skiftar sida? Garanti? Gå och lämna in och se om dom kan fixa det? Gå till någon som kan fixa det? Ja vet inte du måste berätta detailer o.s.v Jag är iallafall inte expert men jag försöker bara hjälpa dig :'d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Låter som om du har fel drivrutiner/inställningar, alternativt fel på headsetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Bara vänd på det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.